Blog

29 września, 2025 0 Comments

PPAP – jak uniknąć odrzuconej dokumentacji u klienta Każdy dostawca w branży automotive wie, że najtrudniejszy moment nowego

23 września, 2025 Comments Off

APQP w praktyce – jak dobrze zaplanować jakość wyrobu W branży automotive każdy projekt zaczyna się od jednego

18 września, 2025 Comments Off

Core Tools w automotive – przewodnik dla początkujących Jeżeli chcesz działać w branży motoryzacyjnej jako dostawca lub inżynier,

19 listopada, 2024 5 komentarzy

AI w jakości? Dlaczego nie! Wielu z nas ciężko wyobrazić sobie wykorzystanie AI w jakości. No bo jak.

18 października, 2024 8 komentarzy

DFMEA czy PFMEA? Oto jest pytanie Rafał Rakoczy Konsultant, trener narzędzi branży motoryzacyjnej, właściciel D4R. Dwa podstawowe rodzaje

10 października, 2024 6 komentarzy

MSA czyli precyzja i dokładnosć Rafał Rakoczy Konsultant, trener narzędzi branży motoryzacyjnej, właściciel D4R. Po co właściwie mi

2 października, 2024 2 komentarze

LPA czyli audyt warstwowy Często w naszych organizacjach jest tak, że optymalizujemy Swoje obszary nie patrząc na całość.

27 września, 2024 1 Comment

%GR&R czyli MSA typ II - powtarzalność i odtwarzalność Rafał Rakoczy Konsultant, trener narzędzi branży motoryzacyjnej, właściciel D4R.

23 września, 2024 2 komentarze

Diagram Ishikawy czyli jak szukać przyczyn Rafał Rakoczy Konsultant, trener narzędzi branży motoryzacyjnej, właściciel D4R. Diagram Ishikawy czyli

13 września, 2024 1 Comment

RCA: analiza przyczyny krok po kroku Rafał Rakoczy Konsultant, trener narzędzi branży motoryzacyjnej, właściciel D4R. Narzędzia do szukania