Szkolenie 8D VDA e-learning – dostępne natychmiast
8D Problem Solving wg VDA
Wyobraź sobie że:
Brzmi zbyt dobrze aby było prawdziwe? Pokażę Ci jak to zrobić!
Jak najczęściej w firmach wygląda rozwiązywanie problemów?
Niewdrożone działania śnią się po nocach, Klient czeka na zamknięcie reklamacji miesiącami a nasze raport są odrzucane. Do tego ciągły brak budżetu na działania oraz podważanie decyzji zespołu Problem Solving przez otoczenie. Brzmi znajomo?
A kto tego nie zna! Wg organizacji IATF aż 10% dużych niezgodności związanych jest właśnie z rozwiązywaniem problemów. Problem Solving jest na szczycie!
Z drugiej strony, wg raportu The World Econimic Forum umijętności związane z rozwiązywaniem problemów są od wielu lat najbardziej pożądane. Są one przyszłością
Wniosek jest prosty: nie umiemy rozwiązywać problemów. A przynajmniej nie widać, byśmy robili to skutecznie! Bo działania typu “szkolenie operatora” nie zmieniają niczego. Siedzenie po godzinach też niczego nie zmieni. O tym, że nie było Cię w domu będzie pamiętać jedynie rodzina.
Aby problemy nie wracały konieczne jest zbudowanie systemu wspierającego Problem Solving. Oraz zrozumienie, że 8D to nie tylko raport. To przede wszystkim proces oraz metoda. To też nie tylko narzędzia. To również praca w zespole, komunikacja oraz umiejętności miękkie jak i zarządzanie zespołem.
Chcesz nauczyć się rozwiązywać problemy bez wychodzenia z domu?
Kurs e-learning 8D Problem Solving to kompleksowe rozwiązanie uwzględniające rozwiązywanie problemów, zarządzanie reklamacjami oraz psychologiczne aspekty pracy w grupie. Poznasz zasady, którymi należy kierować się aby w komunikacji, podejmowaniu decyzji oraz generowaniu pomysłów. Całość bazuje na uznanej i wymagającej specyfikacji 8D VDA. Wszystko w przystępnej formie krótkich filmów video.
Szkolenie trwa 7 godzin. Zostało podzielone na 9 modułów tematycznych. 96 krótkich lekcji. Kluczem są małe kroki.
Do stworzenia programu wykorzystaliśmy naszą 10 letnią wiedzę ze współpracy z klientami automotive.
Materiał w formie krótkich filmów video. Korzystasz niezależnie od miejsca oraz pory dnia. Nie tracisz już czasu na dojazdy.
Liczne case study, testy wiedzy oraz interaktywne ćwiczenia. Stawiamy na praktykę.
Naucz się zarządzać zespołem. Poznaj podstawowe aspekty oraz techniki psychologiczne.
Podnieś swoje kompetencje na wyższy poziom. Zdobądź umiejętności przyszłości.
Jakie są rozwiązania alternatywne?
Na pewno się zastanawiasz czy Kurs e-learning 8D Problem Solving wg VDA jest dla Ciebie? Odpowiedz jest prosta: to zależy.
Możesz wybrać szkolenie tradycyjne i w 2 dni zdobyć wiedzę teoretyczną. Jednak prawda jest taka, że większość szkoleń stacjonarnych jest w formie wykładu. W gruncie rzeczy można by odsłuchać całości w domu. Większość słuchaczy boi się zadać pytanie - efekt autorytetu prowadzącego. A ćwiczenia są napisane tak, aby rozwiązanie było proste i nie wymuszało pytań dodatkowych.
Alternatywą jest konsultowanie raportów z klientem. Jednak okazuje się, że często wiedzą oni mniej na temat narzędzi niż my sami. Sugerują więc to, co wydaje im się na ten moment słuszne. W efekcie jesteśmy zgodni nie z daną metodą a z przedstawicielem naszego klienta. Zmiana osoby kontaktowej = zmiana podejścia.Bazowanie na czyjejś opinii może być ryzykowne. Lepsze wydaje się być odwołanie do uznanego standardu.
Możesz też spędzić w motoryzacji 10 lat i nauczyć się wszystkiego osobiście. Pytanie tylko czy trzeba wyważać drzwi otwarte na oścież? Wiedza jest już dostępna. Wystarczy po nią sięgnąć.
Co więcej: w ramach naszego szkolenia czekają Cię 2 sesje online z trenerem!
Dla kogo jest to szkolenie?
– Inżynierów jakości – którzy codziennie roziwązują problemy oraz liderują zespołom.
– Kierowników jakości – bo aby rozmawiać z klientem trzeba znać wymagania.
– Każdego kto chce nauczyć się sprawnie rozwiązywac problemy.
– Tych, którzy właśnie zaczynają przygodę w jakości.
To szkolenie nie pomoże Ci jeżeli:
Nie masz czasu na rozwiązywanie problemów lub chcesz jedynie napisać raport do klienta. Uczymy jak faktycznie naprawiać to, co nie działa. I jak naprawdę być liderem Problem Solving.
10 lat doświadczeń
Przez tyle czasu zbieraliśmy dla Ciebie najlepsze praktyki. Robiliśmy to współpracując z takimi firmami jak JLR, Audi, BMW czy GM. A teraz dzielimy się tym z Tobą. Robimy to po to, abyś mógł się skupić na osiąganiu wyników.
Problem sovling to też umiejętności miękkie
Przyjęło się, że rozwiązywanie problemów to głównie narzędzia a 8D to przede wszystkim raport. Otóż w praktyce, problem solving to przede wszystkim praca z ludźmi. Samemu to się można ogolić. Dlatego też uczymy technik psychologicznych związanych z pracą w zespole oraz zarządzaniem
Agenda szkolenia:
MODUŁ I: Problemy i ich rozwiązywanie
1. Problem Solving jako umiejętność
2. Czym jest problem?
3. Dlaczego nie umiemy rozwiązywać problemów?
4. Problem Solving jako proces
5. Przegląd metod rozwiązywania problemów
6. Fundamentalne zasady 8D
7. Trzy poziomy 8D
8. Case study: Pacjent u lekarza
Quiz: Test wiedzy
MODUŁ II: Krok D1 czyli zespół
1. Kiedy grupa ludzi to zespół?
2. Ćwiczenie: Cechy zespołu
3. Struktura zespołu Problem Solving
4. Role z zespole
5. Lider
6. Fazy życia zespołu
7. Ćwiczenie: W której fazie jest Twój zespół?
8. Komunikacja w zespole
9. Case study: otrzymujemy reklamację i co dalej?
10. Case study: Dystrybucja informacji
11. Case study: Wypełniamy D1
12. Ocena raportu
Quiz – test widzy
MODUŁ III: Krok D2 czyli jak opisać problem
1. Jaki jest charakter problemu?
2. Od zgłoszenia do opisu
3. Ćwiczenie: Opis problemu
4. Zasada L-D-F
5. Zasada 3 rzeczywistości
6. Przegląd narzędzi fazy D2
7. Czym jest 5W2H
8. Case study: Wypełniamy 5W2H
9. Jak działa Is/IsNot
10. Case study: Is/IsNot w praktyce
11. Pareto
12. Case study: Tworzymy opis problemu
13. Case study: Ocena D2
Quiz – test wiedzy
MODUŁ IV: Działania tymczasowe czyli D3
1. Jak uśmierzyć ból
2. Ćwiczenie: Od czego zacząć Containment?
3. Zrozumieć przepływ procesu
4. Szacowanie ryzyka i dobór działań
5. Gdzie i kiedy wdrażać działania
6. Case study: Alert jakościowy
7. Case study: przygotowujemy instrukcję kontroli
8. Case study: lista kontrolna
9. Case study: wypełniamy D3
10. Case study: ocena D3
Quiz – test wiedzy
MODUŁ V: Identyfikacja przyczyn źródłowych – D4 bez tajemnic
1. Symptomy a przyczyny
2. FMEA a Problem Solving
3. Zasada lejka
4. Burza mózgów
5. Kategoryzacja i Ishikawa
6. Winny zawsze jest człowiek
7. Identyfikacja przyczyn
8. Metoda ekspercka
9. Porównywanie parami
10. 5Why
11. Dlaczego 1 5Why to za mało?
12. Case study: 5Why w praktyce
13. Przyczyny a diagram przepływu procesu
14. Odtworzenie wady
15. Case study: wypełniamy D4
16. Case study: Ocena D4
17. Ćwiczenie: Lejek RCA
Quiz – test wiedzy
MODUŁ VI: Generowanie i wybór rozwiązań czyli krok D5
1. Cel kroku D5
2. Przegląd metod
3. Ćwiczenie: Prewencja czy detekcja?
4. Diagram Jak-Jak
5. Case study: Jak-Jak w praktyce
6. Kwiat Lotosu
7. Case study: Kwiat Lotosu
8. Działania a cele biznesowe
9. Matryca decyzyjna
10. Case study: matryca decyzyjna
11. Tworzenie planu działań
12. Case study: wypełniamy D5
13. Case study: Ocena D5
14. Case study: Wykres Gannta
Quiz – test wiedzy
MODUŁ VII: D6 – implementacja i walidacja działań
1. Cel i schemat postępowania
2. Dlaczego D6 jest najtrudniejszą z faz?
3. Walka z oporem przed zmianami
4. Ćwiczenie: Jak reagować na opór
5. Zamieniamy plan na działania
6. Co zrobić gdy są problemy?
7. Wyłączamy działania tymczasowe
8. Case study: wypełniamy D6
9. Case study: ocena D6
Quiz – test wiedzy
MODUŁ VIII: Trwałe działania zapobiegawcze (D7)
1. Istota standaryzacji
2. Czym jest standard?
3. Dokumentowanie zmian
4. Look across i read across
5. Karta Lesson Learned
6. Case study: tworzymy Lesson Learned
7. Case study: wypełniamy D7
8. Case study: ocena D7
Quiz – Test wiedzy
MODUŁ IX: Uznanie zespołu oraz zamkniecie czyli D8
1. Po co jest D8?
2. Ocena raportu 8D
3. Spotkanie zamykające
4. Podziękowanie i komunikacja
5 Case study: wypełniamy D8
6. Case study: Ocena kroku D8
Quiz – Test wiedzy
Jak wygląda przykładowa lekcja?
Nie wiesz czego się spodziewać? Poniżej znajdziesz próbkę naszych materiałów. Przetestuj je i sprawdź czy są dla Ciebie. Wszystko dostępne jest 24/7, przez 365 dni od daty zakupu. To łącznie 7 godzin nagrań!
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:
Praktyczne materiały
Materiały, które otrzymasz wraz ze szkoleniem nadają się do natychmiastowego użycia w firmie, dla której pracujesz. Formularz 8D, karta Lesson Learned, Matryca decyzyjna i wiele innych. Nie zaczynasz od zera. Wszystko w wersji edytowalnej.
Certyfikat ukończenia kursu
Po ukończeniu otrzymasz certyfikat, który możesz załączyć do swojego CV. Będzie to również potwierdzenie Twoich kompetencji, co zwiększa atrakcyjność na rynku pracy.
365 dni dostępu do nagrań
Dostęp otrzymasz na pełny rok! Przez ten czas możesz wracać do naszych 96 filmów bez ograniczeń. To aż 6 godzin i 50 min materiału video! A wszystko zorganizowane tak, aby każde narzędzie było na wyciągnięcie ręki, o każdej porze dnia i nocy.
Sesja Q&A oraz live
W ramach wykupionego pakietu możesz wziąć udział w sesji Q&A (1 godzina) oraz w warsztatach 8D (1 godzina).
To łącznie 2 godziny spotkań online z ekspertem, podczas których odbędą się ćwiczenia oraz będziesz mógł zadać pytanie. Nie jesteś sam!
Szkolenie dostępne jest w modelu „ZERO RYZYKA”.
Jeżeli w ciągu 30 dni od zakupu uznasz że program nie spełnił twoich oczekiwań zwrócimy Ci 100% kosztów.
Wierzymy jednak że będziesz zadowolony.
Natychmiastowy dostęp
Nasz kurs video dostępny jest od ręki. Nie musisz na nic czekać. Wystarczy 1 kliknięcie.
Pakiet zawiera:
Autor kursu
Rafał Rakoczy
Do momentu ukazania się w 2019 roku podręcznika 8D VDA problem Solving myślałem, że o rozwiązywaniu problemów wiem już wszystko. Przygotowałem już przecież kilkaset raportów, wykonałem setki analiz. Okazało się, że to jednak coś innego! I wtedy po raz pierwszy mój raport został odrzucony. To był ból.
Długo szukałem kogoś, kto może mi pomóc zrozumieć całość. W Polsce było to niemożliwe. Udałem się więc do źródła! Kurs 8D VDA Problem Solving to podsumowanie zdobytych doświadczeń oraz najlepszych praktyk. Praktyk, które ceni klient i które faktycznie coś zmieniają.
Z tej metody szkoliłem już ludzi w USA, Meksyku, Czechach oraz Polsce.
Najczęściej zadawane pytania
Wszystkie materiały znajdują się na platformie szkoleniowej. Utworzymy dla Ciebie konto, które pozwoli Ci się do niej bez problemu zalogować.
Natychmiast. Zaraz po opłaceniu zamówienia przekierujemy Cię na stronę zakupionego produktu. Dodatkowo wyślemy Ci maila z informacją jak zalogować się do naszej platformy.
Dostęp przyznawany jest na 365 dni od zakupu. W tym czasie możesz pracować z dostarczonymi materiałami bez ograniczeń.
Po zakupie masz 30 dni na podjęcie decyzji czy chcesz kontynuować naukę czy nie. Jeżeli zdecydujesz się zrezygnować to zwrócimy Ci 100% kosztów.
Nie ma takich ograniczeń. Dostęp do materiałów otrzymujesz na całe 365 dni! Pracujesz w swoim tempie, wtedy kiedy masz czas. Materiały dostępne są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Nie musisz niczego instalować na swoim komputerze. Wystarczy, że masz dostęp do Internetu a Twój sprzęt wyposażony jest w głośniki.
Oczywiście. Przy zakupie wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję.
Wystarczy napisać w tej sprawie na adres kontakt@d4r.pl.
Natychmiastowy dostęp
Nasz kurs video dostępny jest od ręki. Nie musisz na nic czekać. Wystarczy 1 kliknięcie.
Pakiet zawiera:
D4R Rafał Rakoczy
ul. Kolorowa 22
38-500 Sanok
kontakt@d4r.pl
NIP: 6871779567
REGON: 528801286
Copyright © D4R
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |