Reklamacja?
PROBLEM SOLVING TO NIC STRASZNEGO
Chcesz dowiedzieć się jak:
- Sprawić, aby problemy nie wracały?
- Skutecznie odpowiadać na reklamacje?
- Tworzyć wzorowe raporty?
- Poznać 8D wg VDA?
Wprowadź e-mail i pobierz darmowy e-book natychmiast!
Od autora:
Do momentu ukazania się w 2019 roku podręcznika 8D VDA problem Solving myślałem, że o rozwiązywaniu problemów wiem już wszystko.
To, co znalazłem w środku pozwoliło mi się wznieść na wyższy poziom.
Rafał Rakoczy
Pasjonat Inżynierii Jakości
Trener FMEA, APQP oraz Problem Solving. Od wielu lat wspiera organizacje w zakresie transformacji wewnętrznej w celu osiągniecia zgodności z wymaganiami branży motoryzacyjnej.
Co daje znajomość standardu 8D VDA?
Proces obsługi reklamacji
Wprowadzony w listopadzie 2018 roku standard narzuca ściśle określone zasady rozwiązywania problemów reklamacyjnych. Ich znajomość jest kluczowa dla uzyskania pozytywnej oceny raportu 8D.
Spełnienie wymagań
Znajomość standardu VDA 8D to możliwość spełnienia wymagań niemieckich producentów samochodów (Mercedes, BMW, Grupa VW).
Obowiązkowe narzędzia
Podręcznik VDA 8D wprowadza wymaganie stosowania szeregu nowych narzędzi. Znając je możemy skuteczniej rozwiązać problem a przez to zaoszczędzić czas i pieniądze.
100% satysfakcja klienta
Znając dodatkowe narzędzia jakie wymagane są przez standard VDA masz możliwość zdobycia maksymalnej liczby punktów za raport.